10 Ağustos 2010 Salı

Eta 7 ve Dos Programlarında Windows7 Vista Server2008 Gibi Sistemlerde Klavye Girişinde Türkçe Karakter Problemi Yaşanıyorsa

Eta 7 ve Dos Programlarında Windows7 Vista Server2008 Gibi Sistemlerde Klavye Girişinde Türkçe Karakter Problemi Yaşanıyorsa...

Öncelikle; C:\Windows\System32\autoexec.nt dosyasının yedeğini alın..
Daha Sonra...

1) Başlat \ Çalıştır \ Cmd
2) Açılan Dos Penceresine CD\WINDOWS\SYSTEM32
3) Daha Sonra Komut Satırına EDIT AUTOEXEC.NT komutunu yazıp, editör ile dosyayı açalım,
4) İçeriğin altına KB16 tr, 857 /id:179 ekleyip kaydedip çıkalım.

Kullandığınız Programı kapatıp açtığınızda sorun düzelecektir.

12 yorum:

  1. mavi ekranda program çalışıyor. Çalışan programın en altına söylenenleri yapıyorum ama kaydetmiyor

    YanıtlaSil
  2. Hocam aynı problemi yaşıyorum söylediklerinzi uyguladım fakat kaydedemiyorum

    Edit was unable to create or access the file diyor

    yardımcı olabilirmisin.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar....
    Kullanıcı yetkilerindne oluyor olabilir.... Şöyle de yapabilirsiniz...
    c:\windows\system32\autoexec.nt dosyasını bulun (Gizli olabilir)
    Üzerinde sağ tıklayıp "birlikte aç" not defteri ile açın, gerekli değişiklikleri kaydedip deneyebilirsiniz...

    YanıtlaSil
  4. ya harikasınız birsürü forumlarda okudum araştırdım farklı farklı seçenekler yaptım olmadı. bahsettiğiniz gibi yaptım başta olmadı sonra system32 den autoexec.nt dosyasını not defteri ile açtım en alt satıra ekledim sorun düzeldi. msdos edit ekranında , (virgülü) / yaptığı için olmadı başta manuel deneyin olmazsa.

    YanıtlaSil
  5. Eta7 programının neden windows 7 de çalışmıyor açıklaması nedir?
    Soruma cewap werirseniz sewinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekran kartının Windows 7 sürücülerini kaldır ve XP sürücülerini kur.

      Sil
  6. Eta 7 windowsta çalışıyor fakat tam ekran olarak değil, bunu çözmenin de bir yolu var aslında TAME adlı programı intermetten indirip kurmanız durumunda tam ekran olarak da kullanabilirisiniz.

    YanıtlaSil
  7. Eta 7 yazıcı duraklama sorununu timeout dosyası regeditte hangi verinin altında bulunuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LPT_TIMEOUT aratırsan ordaki süreyi ayarlayabilirsiniz

      Sil
  8. S.a arkadaşlar benim şöyle bir sorunum var eta7 V11 kullanıyorum usb paralel portlalaptopta oki 1120 nokta vuruşlu yazıcıdan cıktı aldığımda ilk kağıttan sonra ikinci bir kağıt daha alıyor ve ikinci kağıda CB yazıp cıkarıyo fatura keserken cok uğrastırıyor beni bunun çözümü için yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. driver dogru yüklümü bu önemli
      ikinciside yazıcının ayarların da letter yapıp denersen olabilir...

      Sil
  9. S.a arkadaşlar benim şöyle bir sorunum var eta7 V11 kullanıyorum usb paralel portlalaptopta oki 1120 nokta vuruşlu yazıcıdan cıktı aldığımda ilk kağıttan sonra ikinci bir kağıt daha alıyor ve ikinci kağıda CB yazıp cıkarıyo fatura keserken cok uğrastırıyor beni bunun çözümü için yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil